Einhellin korjauspalvelu
Me Einhellillä kiinnitämme aina huomiota työkalujemme korkeaan laatuun ja turvallisuuteen, mutta on silti mahdollista, että vika saattaa tulla esiin perusteellisista tarkastuksista huolimatta. Jotta voit jatkaa työpaja- ja puutarhaprojektien parissa mahdollisimman nopeasti, autamme sinua aina kun voimme.
Reklamaatiot takuuvaatimuksen yhteydessä
Jos huomaat laitteestasi vian takuuaikana, voit tehdä laitteestasi valituksen. Sitten voit yksinkertaisesti lähettää tuotteen takaisin meille korjauspalvelumme kautta. Tarjoamme myös noutopalvelun suurille ja isoille laitteille. Molemmat palvelut ovat saatavilla verkossa. Kaikkien takuuaikana olevien pätevien reklamaatioiden* osalta palvelumme on täysin maksuton ja sisältää kaikki nouto-, palautus-, korjaus- ja vaihtokulut.
Takuun ulkopuolisten laitteiden korjaus
Tarjoamme myös käytännön korjaus- ja palautuspalvelumme laitteille, jotka eivät ole enää takuuajan sisällä. Tarkastettuamme tuotteesi saat etukäteen kustannusarvion laitteesi korjauksesta. Noudon tai lähettämisen kulut veloitetaan sinulta korjauskulujen kanssa.
- Takuun katsotaan olevan voimassa vain, jos kaikki takuuehdoissa määritellyt vaatimukset täyttyvät.
- Takuuehdot eivät kata epäasianmukaisesta käytöstä aiheutuneita vaurioita, mukaan lukien kivien, hiekan tai pölyn, ulkoisen voiman tai muiden ulkoisten vaikutusten aiheuttamia vahinkoja, sekä käyttöä kaupallisissa ympäristöissä.
- Varaamme oikeuden palauttaa laitteen sinulle, jos tarkastuksen jälkeen toteamme, että siinä ei ole vikaa. Tässä tapauksessa veloitamme sinulta logistiikan ja tarkastuksen kulut. Asiakaspalvelutiimi tiedottaa sinulle tästä prosessista.
Laitteesi korjaaminen vaihe vaiheelta
Rekisteröidy tai kirjaudu sisään vieraana
Jos sinulla on jo MyEinhell-tili, kirjaudu sisään kirjautumistiedoillasi. Jos sinulla ei vielä ole käyttäjätiliä, voit rekisteröityä nyt tai kirjautua sisään vieraana.
Lähetä korjauspyyntö
Pyytääksesi korjausta sinun tulee täyttää lomake, jossa on henkilötietosi. Hae järjestelmästämme laite, josta haluat tehdä valituksen, käyttämällä sarjanumeroa tai tuotenumeroa ja rekisteröi se pyyntöösi. Tämän jälkeen annat lisätietoja ostohinnasta ja ostopäivämäärästä sekä kuvailet ongelmaa, miksi haluat tehdä valituksen tuotteesta.
Tuotteen palauttaminen
Tuotteen rekisteröimisen jälkeen pakkaa tuote ja lähetä se takaisin meille. Vaihtoehtoisesti voimme myös järjestää sinulle noudon, jos kyseessä on isompi tilaa vievä tuote. Pidämme sinut ajan tasalla korjauspyyntösi tilasta.
Huollon puhelinumero
Jos sinulla on kysyttävää tuotteista tai teknisiä ongelmia, ota yhteyttä huoltotiimiimme.
Einhell Finland: 020 769 8833
Maanantaista perjantaihin: 8.00 - 16.00